Bøjle
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Der er den her fyr som er ret sød, og han har prøvet at kysse mig, men jeg afviste lidt, da han har bøjle på. Jeg er bange for at han har nogle madrester siddende og det er virkelig æveligt at jeg har den tanke, for der kunne måske være noget. Men jeg bliver ved med at tænke på den bøjle... Mvh pigen som tænker for meget over bøjlen.

Svar:
Hej med dig,
Tak for dit spørgsmål. Det er helt naturligt, at have de tanker som du har. Alle kan opleve at have de tanker som du beskriver.
Du skriver at du synes denne her fyr er ret sød, men at du har svært ved at "se forbi" hans bøjle. Det vigtigste er, at du lytter til dig selv, og mærker efter.
Hvad nu hvis du gav ham en chancen? Hvad ville det værste være, at der kunne ske? Du ville få en mulighed for, at lære ham bedre at kende, og så ville hans bøjle måske ikke fylde så meget for dig.
Som du selv skriver, så er det jo ærgerligt, at have den tanke, hvis det betyder at du måske kommer til at gå glip af et godt bekendtskab eller måske endda en sød kæreste.
Jeg håber at du kunne bruge svaret.
De venligste hilsner,
Louise