Bange

brevkassespørgsmål

Bange

brevkassespørgsmål af
Tino
9 år
Oprettet 6 år 2 måneder siden

Hej jeg meget syg og nu vil de på syghuse ha en prøve hvor de skal stikke i min ryg og jeg så skal ligge stille på siden men jeg meget meget bange og tror det gør ondt jeg skal flytte i pleje dagen før så det bliver sammen med dem nu bor jeg ved nogt familie så lidt bang for det hele mest nåle

Svar:

Kæreste dig,

Hvor lyder det bare rigtig svært og skræmmende det, du skriver. Det må være rigtig frygteligt at skulle igennem så mange svære ting i forbindelse med din sygdom. Det er vigtigt at huske, at de prøver at hjælpe dig og gøre dig rask, så du kan blive god og glad igen. Men derfor er det jo stadig vildt skræmmende! Måske du har en, du kan holde i hånden imens? Måske du har en bamse eller en eller anden tryg ting, som gør dig glad, som du kan tage med?

Jeg er sikker på, at du er mega stærk. Du kæmper alt, hvad du kan, og du skal nok vinde! Tro på dig selv, nålene er ikke farlige. Det er helt okay at være ked af det og synes, at det hele er svært. Man behøver ikke være stærk hele tiden. Men husk på, at du er sej, fordi du gør dit bedste.

Du må endelig komme forbi chatten, hvis du har lyst til at snakke lidt mere.

Kærlig hilsen og held og lykke

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål