Caroline

brevkassespørgsmål

Caroline

brevkassespørgsmål af
Caroline
14 år
Oprettet 6 år 5 måneder siden

Tak til de rådgiver der lytte på 1-1chstten jeg starte med at fortælle mig og min lillebror s historie på gruppechatten fa brus deltog men siden har jeg og ikke mindst min lillebror blive behandle som legetøj og slaver jeg fik råd af rådgiver og jeg fik en bisidder endelig kommer opsyn på børnehjemmet og mig og min lillebror er akut anbragt i pleje jeg vil gerne takke for i er der for at hjælpe og i lyttere det gjort en forskel for os og i sær min lillebror bliv så glad da jeg så han snakke grine var tryg jeg græd hver dag forde jeg ikke kunne hjælpe ham i gjort en forskel for os hilsen Caroline og lillebror

Svar:

Kære Caroline

Hvor er det dejligt at høre, at det er lykkedes dig og din lillebror at få noget hjælp.

Jeg kan se at din bror og dig har haft det rigtig svært, og det er godt at vide at I har kunnet bruge vores chats, til at få snakket om de her ting.

Godt at I fandt frem til det her med en bisidder, for det virkelig noget der kan hjælpe. Det lyder også til at have gjort en stor forskel for jer. Det er vi virkelig glad for at høre.

Tusind tak for din ros. Jeg skal nok sørge for at sige det videre til de andre rådgivere.

Jeg krydser fingre for at det bliver ved med at gå frem af for dig og din bror.

Har du brug for en snak i chatten er du selvfølgelig stadig velkommen :)

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål