chatten :)
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
jeg synes at det er dejligt, at i chatten når man skal til at afslutte, gør i det 'langsomt' og helt roligt, og ikke bare sådan for at i bare have os hurtigst muligt ud ,nej, og at i tager jer tiden til os, når vi er kommet ind i chatten :) og at det er lige meget når lang tid det tager, så er i søde og venlige nok igennem hele samtalen selvom der er gået ca 2½ time (så lang tid tog jeg idag, men da tiden bare fløj, så bemærkede jeg slet ikke at det allerede var gået så lang tid, så hende jeg skrev med var meget sød! :) jeg synes bare at denne hjemmeside tranger til noget ros (jeg ved ikke hvor meget/lidt i får af det) for det er virkelig dejligt at i tager tiden til unge der har problemmer (jeg har også selv skrevet nogle af mine problemmer her) og at i er så søde at svare på den, så godt som muligt :)

Svar:
Hej med dig...
Tusind tak for din ros og hvor er det dejligt du har den oplevelse af vores chat. Og det er jo bare så dejligt at få ros, det kan de fleste vist godt lide
Jeg vil sende din ros videre til alle vores rådgivere, så de også kan læse den. Og ved du hvad... jeg er faktisk rigtig glad for det du skriver, for lige nøjagtig det med at være rolig og afslutte i et ordentligt tempo er meget vigtigt. Det er respektfuldt og det er noget vi tænker meget over.
Og så vil jeg da lige ønske dig et forsinket godt nytår og tak igen.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus