Hvorfor kan jeg ikke sende til dem??
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
jeg ville sende et spørgsmål til Anja og Ehlana og har også skrevet det og det hele, men når jeg så har skrevet det og trykkede enter, så kom den ind på siden om "spørg om hjælp i Århus" og jeg ville så prøve og skrive det igen men jeg kan slet ikke skrive til Anja og Ehlana?!?! hvor er mit spørgsmål så blevet af :(

Svar:
Hej,
Godt du skriver for det er da forvirrende når dit spørgsmål sådan forsvinder ud i det blå og i den forkerte kategori !
Der var var faktisk sket en fejl på siden hvor du skriver dit spørgsmål, så det IKKE var muligt at vælge den brevkasse-kategori hvor Anja og Ehlana holder til.
Det er nu rettet. Så tak fordi du gjorde os opmærksomme på fejlen :-)
Dit spørgsmål er gemt og send videre til besvarelse hos Anja og Ehlana, så det kommer op i deres brevkassen indenfor den næste uges tid.
De bedste hilsner,
Anni M.
Cyberhus