"Når ude er hjemme"
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cyberhus :) For ca. et år siden, brugte jeg jeres brevkasse, hvor man kunne skrive om at være anbragt. Da jeg i dag ville tage brug af den igen, så erfarer jeg at den er lukket. Hvordan kan det være? Det var meget rart, at kunne skrive til en, der har prøvet det selv... Tak for svaret.

Svar:
Hej Anonym
Fedt at du har haft glæde af vores brevkasse tidligere, og samtidig er det selvfølgelig bare rigtig ærgerligt at muligheden for at skrive inetop den brevkasse er væk.
Det er rigtigt at vi for 4-5 måneder siden lukkede brevkassen "Når ude er hjemme" ned. Ganske enkelt fordi der meget sjældent kom nogle spørgsmål i brevkassen. Jeg mener at der de sidste 6 måneder, inden vi valgte at lukke den, kun kom 3-4 spørgsmål. Det er desværre for lidt til at vi kan holde den kørende.
Du skriver at det var rart at få svar fra én der selv havde prøvet det, og det kan jeg sagtens følge dig i. Flere af de rådgivere der skrev i vores brevkasse, skriver også i brevkassen på Børnetinget så måske kan det alligevel lade sig gøre at få svar fra nogle voksne der selv har prøvet at bo væk hjemmefra.
Prøv at klikke forbi Børnetinget og se om det var en muighed, og hvis ikke er du selvfølgelig altid velkommen til at bruge vores andre brevkasser istedet.
Mange hilsner
Niels-Christian