ny måde at skrive på
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej, jeg har det problem at jeg altid er på mobil når jeg er på jeres hjemme side og derfor har jeg det problem at jeg ikke kan svare på Andre børns forums indlæg. Jeg har prøvet alt muligt men kan ikke. Kan i hjælpe mig ? Har en HTC wildfire S

Svar:
Hej Anonym
Fedt at du gerne vil blande dig i debatten og skrive kommentarer...og øv, hvor irriterende at du ikke kan få lov via din telefon.
Vi har faktisk fået meldinger om problemet et par gange før, hvor vi har testet med en masse forskellige telefoner for at se om vi kunne finde problemet. Alle de mobiler vi prøvede med kunne godt, og vi har derfor ikke haft mulighed for at rette den fejl der nok gemmer sig et eller andet sted i systemet.
Vi arbejder videre på at løse det, og til det kunne vi godt bruge lidt hjælp. Derfor har jeg oprettet en tråd i debatten hvor man kan skrive lidt mere præcis hvad der skete da det ikke kunne lade sig gøre at skrive kommentarer. Du kan se tråden med de informationer vi meget gerne vil have her.
Hvis du ikke har mulighed for at gå på vores side på en computer, vil det selvfølgelig være lidt svært for dig at skrive en kommentar, når nu du ikke kan på din telefon.
Så kunne du måske istedet skrive endnu et spørgsmål i brevkassen.
Jeg er ked af at jeg ikke lige kunne give en hurtig løsning på problemet med det samme, men jeg kan garantere dig at vi arbejder på at løse det så alle kan svare via deres telefon.
Mange hilsner
Niels-Christian