Svar igen?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej
Har haft nogle spørgsmål til "spørg lægen" og jeg har stadig ikke fået svar?
Kan altså ikke huske hvad de præcis handlede om, og hvad de hed.... Ved bare de have samme e-mail kan det hjælpe dig lidt på vej? Og e-mailen starten med Cecilie?

Svar:
Hej igen :)
Jeg kan desværre ikke bruge en mail-adresse til at søge på. Mailadresser bliver slettet fra databasen når et svar bliver udgivet for at sikre anonymiteten.
Jeg har brug for dato, titel eller som minimum en idé om hvad dine spørgsmål handlede om.
Jeg kan se der ligger en del spørgsmål fra 15-årige på de første par sider i lægebrevkassen. Prøv lige at tjekke en ekstra gang om et eller flere af dem er dine.
Jeg kan selvfølgelig ikke afvise at vi aldrig har modtaget dine spørgsmål? Når du har oprettet dine spørgsmål vil du blive henvist til en side med følgende tekst:
Vi har nu modtaget dit spørgsmål i brevkassen. Det bliver udgivet indenfor 10 dage, så snart en af vores rådgivere har svaret på det. Hvis du har oplyst din email-adresse, sender vi dig en email, når rådgiveren har svaret.
Hvis ikke du er blevet sent videre til siden med ovenstående tekst har vi ikke modtaget dine spørgsmål.
I dag er det d. 27. november. Det betyder at alle spørgsmål som er sendt til os d. 16. november eller tidligere nu har fået et svar og er udgivet.
Prøv at tjekke alle svarene igennem igen, og hvis du kan komme i tanker om hvad de handlede om må du skrive igen.
Ellers er du velkommen til at skrive et nyt spørgsmål.
Mange hilsner
Niels-Christian