Ung-i chat
brevkassespørgsmål af
Mads
16 år
Hej.
På min iPad mini kan jeg se der er en rubrik i højre side, som hedder "Ung-i chat", som lige nu er grøn og nogle gange orange.
Når jeg går ind under chat, så findes sådan en rubrik ikke.
Hvad betyder det?

Svar:
Hej med dig
Ung-i chatten er en chat hvor der sidder lokale rådgivere fra enten København, Aarhus eller Ringkøbing-Skjern. På ung-i chatten kan unge fra de tre kommuner få mere lokal rådgivning fra de rådgivere som de også ville kunne møde hvis de ringere til deres kommune. I øjeblikket har vi kun en lokachat i de tre nævnte kommuner, men vi arbejder på at der kommer flere.
Når du ikke kan se en chatwidget til ung-i chats fra vores chatside så er det fordi vi gerne vil holde de to typer chats forskellige.
På vores 1-1chat og gruppechat er det frivillige rådgivere og ansatte fra Cyberhus du kan møde.
I ung-I chats er det kommunale rådgivere. Men du kan faktisk godt finde frem til ung-i chats fra chatsiden. Der er ikke nogen widget, men der er et link til Ung-i siden hvor de forskellige kommuners chatskilte kan ses.
Mange hilsner
Niels-Christian