Voksenkontakt
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej. Hvorfor skriver i ikke i alle deabaterne der bliver lavet i sted for at det, kun er nogle. Jeg tror at folk også gerne vil høre noget fra en voksne af, når de skriver der.

Svar:
Hej pige 16 år
Debatten på Cyberhus er et åbent ung-til-ung forum, hvor børn og unge kan skrive med hinanden. Vi tænker det lidt som et ''frirum'' fra os voksne, men vi går dagligt ind og sikrer, at der er en god kommunikation i debatten.
Det er et team af Cyberhus medarbejdere som modererer debatten i forumet. Teamet skriver kun i debatten såfremt retningslinierne ikke overholdes, eller hvis teamet vurderer, at et indlæg på anden vis kræver voksen opmærksomhed.
Kig også retningslinierne her.
Håber det var svar nok på dit spørgsmål  ellers skriv gerne igen :-)
De bedste hilsner
Anni M.
Cyberhus