Den usikkker
brevkassespørgsmål af
Den usikker
19 år
Hej jeg er 19 år og fantasere tit om at gå i dame tøj og høje hæle jeg har somme tider været inde og rode i min undertøj skuffer og taget nogle af hindes bh og trusser på og bliver mega tændt når jeg tager det på er det meget normalt. Og jeg er kun til piger

Svar:
Hej med dig.
Det er helt normalt og almindeligt, at man har forskellige seksuelle lyster og altså ting, som man tænder på. Nogle kalder det også en "fetich", hvilket i bund og grund er et lidt smart ord for ting, som man er tiltrukket af seksuelt og altså synes er frækt. Det kan være mange forskellige ting, man tænder på. Det kan f.eks. være påklædning som i dit tilfælde, eller det kan være rollespil eller bestemt make up eller noget helt fjerde. Der er rigtig mange mennesker, som har en fetich, selvom det måske ikke altid er noget, som folk snakker så højt om. Der er dog absolut intet galt eller unormalt i det, og du er bestemt heller ikke den eneste dreng, som bliver tændt af at have dametøj, højhæle, BH eller trusser på. Derudover så har det heller ikke noget at skulle have sagt, når det kommer til din seksualitet. Man kan sagtens være heteroseksuel og altså en dreng, som kun er til piger og så samtidig tænde på at gå i dametøj.
Du skriver også, at du nogle gange har været inde og låne nogle BH'er og trusser fra en undertøjsskuffe. Jeg er lidt i tvivl om det er fra din mor eller måske en søster eller veninde, men uanset så tænker jeg måske, om det var en idé at købe noget selv, som ligesom kan være dit eget? Så kan du købe det undertøj, som du synes allerbedst om og tænder mest på, og måske det også er mere hygiejnisk, at du ikke går rundt i enten søster, mor eller venindes undertøj uden, at de ved det. Samtidig er det også deres ting, og det er ikke sikkert, at de ville synes, at det var så fedt, at du tog af deres tøj uden at spørge, så måske det også i forhold til det kunne være fint, hvis du fik noget, som så kun var dit, og som var lige præcis, som du ønskede det!
Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål!
Hilsen Amanda