Drengeproblem
brevkassespørgsmål af
RUNA
15 år
Okay jeg mødt en dreng omkring 2 måneder siden og vi havde rigtig god kami men i starten kunne hans storebror godt lige mig men sår så spurgte jeg dem begge om de havde lyst til at komme hjem til mig men det var kun storebroden der kunne også senere tog mig og storebroden hjem til ham hvor jeg skule sove der også var jeg tagtig meget sammen med drengen som jeg godt kunne lige også efter jeg havde sovet der begynd jeg at skrive til ham jeg kunne lige og han svaredet af løbet af et secont men så spurgte jeg ham om han ville hænge ud en dag også skrev han at han ikke kunne også besluttet jeg mig at cykle ud til hvor han bor og sige mine følsere til ham og var ragtig rolig som om han vidste jeg godt kunne lige ham men han sage at han ik vistde det men så lovede ham mig at han ville skrive tilbage til mig når han har tændt over om han kan lige mig også 1 time senere skrev han til mig at han ik ragtig følte noget for mig men ved at han godt kan derfor også skrev jeg at det var ok at han ik føltedet noget for mig men så skrev han en emotionel til mig under et minut derfor kan jeg ik ragtig vurderer om hvad jeg skal gøre håber i kan hjælpe mig

Svar:
Hej Runa
Det er ikke sjovt, når man er i tvivl om én man har følelser for, føler på samme måde.
Jeg kan godt forstå du bliver lidt i tvivl. Som jeg forstår dig, så siger drengen egentlig ret klart at han ikke har følelser for dig. Jeg er lidt i tvivl om han så sender dig en emoji lige bagefter, eller om han sender en besked, hvor han skriver noget? Jeg tænker han sender en emoji, og du derfor bliver i tvivl om hvad han mener. Måske sendte han en emoji, fordi han var ked af at gøre dig ked af det? Det kan også være der var en anden grund.
Der jo den mulighed, at du spørger ham igen. Måske kan han forklare hvorfor han sendte den emoji. Måske kan han ikke. Du kan altså ikke være sikker på at du får et svar. Det er jo fedt, hvis du kan få svar. På den anden side kan du risikere at han bliver irriteret over at du spørger igen, når nu han har sagt at han ikke føler noget.
En anden mulighed kunne være, at du lader ham være. Ulempen er selvfølgelig at du så ikke får svar på hvad han mente med den emoji. Men hvis du lader ham være, og stopper kontakten til ham, kan fordelen være at du tvinger ham til at tage kontakt til dig, hvis han faktisk har følelser for dig.
Måske kan du bruge mine tanker til at træffe den belsutning der er bedst for dig, i forhold til ham her drenge. Jeg ønsker dig u hvert fald held og lykke med det.
Gode hilsner Maya