er det muligt at holde ens penis hoved tørt og hvordan

brevkassespørgsmål

er det muligt at holde ens penis hoved tørt og hvordan

brevkassespørgsmål af
villads
15 år
Oprettet 2 år 2 måneder siden

jeg er nysgerrig på om det er muligt hvis man ikke er omskåret

Svar:

Hej Villads,

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener, så nu prøver jeg at give lidt forskellige svar, og så må du se om et af dem rammer plet.

Hvis du mener penishovedet med forhuden fremme, så vil det som udgangspunkt altid være tørt, medmindre man er seksuelt ophidset eller lige har tisset.

Hvis du mener penishovedet med forhuden trukket tilbage er det en anden snak. Der vil nemlig altid være en naturlig mængde fugt under forhuden. Den skal være der, ellers ville det blive ganske ubehageligt at forsøge at trække forhuden tilbage. Der skal ligesom en eller anden form for "smørelse" til.

Jeg bliver nysgerrig på, hvorfor du spørger. Hvis det er fordi du har problemer med, at dit penishoved er "vådt" eller hvis du på andet måde er generet af det vil jeg råde dig til at kontakte din læge. Så kan han/hun tage et kig på det, og se om det er noget, der skal gøres noget ved. Hvis du spørger fordi du er nysgerrig håber jeg, at mit svar har kunnet gøre dig klogere. Men eftersom jeg ikke er læge kan det alligevel være en god idé at spørge din egen læge. Han/hun vil nemlig kunne give dig et mere uddybende og samtidig også medicinsk korrekt svar.

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål