Er jeg for meget?
brevkassespørgsmål af
Lea
16 år
Jeg har en rigtig sød kæreste og det er overhovedet ikke nogen kritik men han kommer altså bare lynhurtigt. Faktisk næsten inden jeg opdager vi er igang. Og så er det jo sådan med drenge at det blir totalt trætte og dvaske og slet ikke oplagt til noget og det varer 100 år før han kan igen. Så nu har vi, altså det vil nok sige mig, indført en ny regel når vi er sammen. Der skal altid være fokus på mig i starten. Vi klæder mig af og så hjælper vi hinanden med at give mig finger eller også bruger han sin tunge. Først når jeg har fået en eller to orgasmer er det hans tur til at få tøj af og så må han så komme ind i mig og han kommer jo altid efter nogen få sekunder. Jeg synes det fungerer godt og tror det er okay med min kæreste. Han er lidt genert men siger fint nok hvis man spørger. Men jeg har fortalt om min taktik til mine veninder og de synes jeg måske er for meget og lidt for dominerende når alt i starten skal dreje sig om mig. Men jeg gør det jo bare for at jeg også skal få noget ud af det. tænker i også jeg er for dominerende?

Svar:
Hej med dig
Du skal allerførst vide, at du ikke er den eneste, som har spørgsmål og tanker omkring sex. Det er et stort tema, som fylder i tankerne hos rigtig rigtig mange andre også. For hvordan har man egentlig sex på en god måde og hvad er okay eller ikke okay, og er du for dominerende, ligesom veninderne siger? Der kan simpelthen være så mange spørgsmål, man kan blive hvirvlet ind i.
Overordnet set tror jeg på, at sex er bedst, hvis dem, der har det, hver især er tryg og godt tilpas i situationen. I sidste ende er det faktisk kun dig og din kæreste, der kan mærke, hvordan I hver især føler. Er det okay med dig, som I gør det nu? Er det okay med ham? Også med sex - som i mange andre ting i livet - må man nogle gange tænke kreativt, gå på kompromis, sætte grænser, smide hæmninger, arbejde med sig selv.
Så det at I har lavet den aftale, er en del af det her med at finde jeres måde at have sex på. Og det er super fint. Den optimale 'opskrift' kan nemlig ikke rigtig skaffes, for det er et af de områder i livet, hvor det simpelthen er så forskelligt, hvad man er godt tilpas og tryg ved. Så jeg vil helt klart anbefale dig at snakke med din kæreste om tingene og se, hvad der kommer ud af det. Selvom det kan være svært, så vil jeg også anbefale dig at prøve at skubbe venindernes konklusion ud af hovedet - især hvis din kæreste ikke synes, du er dominerende. Så må hans ord gerne veje tungest. Jeg håber du kunne bruge nogle af tankerne herfra.
De bedste tanker Mai