Han kaldte mig grim
brevkassespørgsmål af
10. April
12 år
Hej. Her på det sidste er jeg begyndt at blive lidt forelsket i ham her fyren (lad os kalde ham J). Jeg kender ham ikke rigtig men han virker sød. Men her forleden sagde han at jeg var grim og tager det fuldstændig i sjov. Jeg vil bare gerne vide om det kan betyder noget f.eks at han vil prøve at komme i kontakt eller at han også kan lide mig? Håber I kan hjælpe.

Svar:
Kære dig,
Det er meget forskelligt, hvordan man vælger at vise interesse for andre. Nogle gør det meget tydeligt og siger det måske bare, andre prøver at sende små signaler. Nogle ved måske slet ikke, at de er interesseret i en anden. De fleste prøver nok at lave lidt sjov med personen, grine samme og kigger måske meget på personen, mens nogle er mere generte. Fordi det er så forskelligt fra person til person, er det også svært for mig at sige noget om, hvad han mente med det, han sagde. Jeg tror det bedste, du kan gøre, hvis du er interesseret i ham, er at se det lidt an. Du kan måske prive at smile lidt ekstra til ham, snakke lidt mere med ham, eller måske skrive til ham? Hvis du virkelig gerne vil vide, hvad han mente, kan du også prøve bare at spørge ham! Ærlighed er ofte en rigtig god strategi!
Jeg håber du kan bruge mit svar.
Sophie