Han ville mig ikke mere efter sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Jeg har snakket med en super sød dreng, eller faktisk da vi startede med at snakke kunne jeg ikke så godt lide ham. Vi har virkelig byget et godt forhold op selvom vi ikke er på samme gymnasium, og inden for dde sidste 3 måneder er det først blevet romantisk.
Men tilbage til pointen, vi havde sex for første gang for 2 dage siden, og lige siden der virker det som om han bare har manglet lysten til at skrive med mig, og vis jeg ikke skriver først nu, skriver vi overhoved ikke.
Har fortalt mig selv at han måske bare var en af de drenge som kun tænkte på sex, men håber virkelig på det bedste.

Svar:
Kære du
Hvor er det fantastisk at du har mødt en dejlig dreng, og det lyder jo til at I lige så stille har udviklet et stærkere forhold.
Jeg kan godt forstå du bliver usikker på ham, og hvad der sker mellem jer, hvis hans opførsel pludselig ændrer sig efter at I har haft sex.
Måske har du ret, når du skriver at han ikke vil dig mere. Men jeg tænker der kan være mange årsager til at han har ændret adfærd.
Måske er han blevet i tvivl om hvad der skal ske mellem jer, nu hvor I har haft sex. Har det ændret de forventninger I har til hinanden og jeres forhold. Hvis han bliver i tvivl ville det jo være godt at spørge, men nogle mennesker reagerer ved at trække sig, hvis de bliver i tvivl. Kunne han være sådan en person?
Måske vil han dig gerne, men synes at det pludselig går for stærkt? Måske er der sket noget helt andet, der slet ikke handler om dig eller jer, der gør at han er mere fraværende lige nu? Måske var han kun interesseret i sex, og måske ønsker han at trække sig nu.
Jeg forsøger at skrive mig frem til, at der er rigtig mange "måske'er". Jeh kan se at du stadig har håbet, og det tænker jeg er godt. Hvis du vil have afklaring, og ikke kan vente på at han tage initiativ til at sige noget, synes jeg du skal overveje at spørge direkte. Sig at du kan mærke en forandring, og at du undrer dig over det. Fortæl hvad du ønsker at der skal ske med jeres forhold. Hvis han ved hvad du tænker, kan det være nemmere for ham at melde klart ud.
Jeg håber virkelig det bedste for dig. At I kan fortsætte med at udvikle jeres forhold. Hvis ikke, håber jeg i det mindste at du bliver afklaret, om hvad der skal ske.
Mange hilsner Tanja