Hvad må jeg bestemme?

brevkassespørgsmål

Hvad må jeg bestemme?

brevkassespørgsmål af
Anonym
Oprettet 14 år 1 måned siden

Jeg har boet hos min plejefamilie, siden jeg var helt lille bitte. Jeg er ni år nu. Jeg elsker min plejefamilie. Må kommunen godt bestemme, at jeg skal hjem hos min mor at bo, når jeg ikke vil? Eller må jeg bestemme? Muller

Svar:

Hej Muller.

Tak for dit indlæg.

Ja, kommunen må godt bestemme om du skal hjem og bo ved din mor. Hvis du ikke vil skal du dog fortælle din sagsbehandler om det og sig i den sammenhæng at du gerne vil blive boende.

Held og lykke med det, Knus Maia

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål