Hvilken bh størrelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej cyberhus,
Ville bare lige hurtigt spørge om, hvilken bh størrelse jeg ska bruge, når jeg måler 65cm under brystet, og 75/76 på brystet/skålene i ved hvad jeg mener.
Og ville også høre om hvis i kender et sted, man kan købe bh på min størrelse.
Håber i kan svare hurtigst muligt
K. H
Den spørgende!!

Svar:
Hej med dig,
Det er et super godt spørgsmål. Det lyder som om du er en størrelse 65AA. 65 står for omkredsen, og AA er størrelsen på skålene. Du kan finde billige bh'er i f.eks. H&M, som har et stort udvalg. Ellers kan du også prøve at kigge på nettet, og måske spørge din mor, om hun kan hjælpe dig med at købe den rigtige. Hvis du har brug for mere hjælp, kan en ekspedient i en undertøjsbutik hjælpe dig. De er vant til at måle og finde de rigtige størrelser. Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men både Change og Hunkemöller har butikker i de større byer.
Held og lykke herfra,
Jeanette