Hvor går jeg hen
brevkassespørgsmål af
Manga pigen
18 år
Hej
Jeg er en pige på 18, jeg har for nogen år siden gået i klubben på Tirsdalens skole, men har så været på efterskole og jeg har svært ved at finde nye venner. Jeg føler mig ikke helt så moden som de andre jeg går i klasse med nu, og kan jo ikke længere komme i klubben. Hvordan får man nye venner når man er ret genert og ikke kan komme i ungdomsklubben mere?

Svar:
Hej Manga pigen
Mange tak for dit brev. Det kan være svært at komme hjem fra efterskole og falde ind i en ny klasse. Det lyder som om du har været rigtig glad for at komme i klubben før, og det er rigtigt at klubben på Tirsdalens skole kun går op til 18 år.
Men i Ungemiljøet Kaosambassaden der ligger nede i byen lige ved Underværket, der kan man komme når man er mellem 15 og 25 år. Der kommer mange forskellige unge, og der er mulighed for mange forskellige kreative ting, hvis man har lyst til det.
De har åbent: Mandag, tirsdag og torsdag kl. 13-22 og onsdag kl. 13-17, du kan se mere om stedet her: https://ungdomsskolen.randers.dk/fritidsmiljoeer-og-demokrati/kaosambass...
Med venlig hilsen