Hvordan bliver jeg hurtigere tændt?

brevkassespørgsmål

Hvordan bliver jeg hurtigere tændt?

brevkassespørgsmål af
Sandra
14 år
Oprettet 5 år 9 måneder siden

Jeg vil gerne spørge om hvordan jeg hurtigere kan blive tændt da jeg kun har nogle små orgasmer...

Svar:

Hej med dig

Orgasmer er meget individuelle og det varierer fra pige til pige, hvornår man bliver interesseret i at få orgasmer. Jeg kan se, at du er 14 år og mange bliver først interesserede i sex i en senere alder. Derfor skal du slet ikke være nervøs over, at dine orgasmer ikke er så vilde endnu. Noget man kan gøre for at tænde sig selv er at tænke på noget frækt eller se på noget frækt. For drenge er det ofte porno, men for piger kan det også være en romantisk film, hvor de kysser og har sex. Uanset hvad så skal du ikke være bekymret, for du skal nok få nogle gode orgasmer gennem dit liv og for langt de fleste kvinder bliver de kun bedre med tiden.

Jeg håber, at du kunne bruge mit svar.

Med venlig hilsen Signe M

SigneMs billede
Signe fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål