Bliver hurtig ked af alt
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Alså jeg er en pige på 11 som bliver hurtigt ked af noget så det blver jeg mobbet med... jeg bliver også altid mobbet af to personer de gør grin med mig,mit tøj,min væremåde og at jeg bliver så hurtigt ked af ALT!!!! Har brug for hjælp

Svar:
Hej Pige 11 år
Der er meget forskel på hvor følsomme vi er over for andre personer og det de siger. Det lyder til at du er en følsom pige og det er helt ok.
Det er ikke ok at du bliver mobbet med dit tøj og din væremåde. Der skal være plads til alle i din klasse. Derfor er det super godt at du fortæller mig hvordan du har det og hvordan du har det i klassen.
Det skal du prøve at gøre igen, men denne gang til dine mor og far. Fortæl dem det du lige har fortalt mig, og så vil jeg foreslå at i sammen fortæller din klasselærer om det.
Det er vigtigt at din lærer ved hvad der sker mellem dig og de to andre der mobber. På den måde kan din lærer måske hjælpe dig og gøre noget ved det.
Hvis du synes det er svært at få fortalt, kan du skal logge på chatten her i Cyberhus. Den har åben mandag til torsdag kl. 15-19.00 og her kan du chatte med en voksen.
Håber du kunne bruge mit svar og husk at det ok at være følsom..
Venlig hilsen
Erroll (vikar for Marianne)