Eroll igen
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Eroll. Det nu mig igen haha. Som spurgte hvorfor du tit var på. Jeg ville da rigtig gerne være frivillige og svare på brevkassen som jer andre. Jeg ved selv en rigtig masse om alt og har prøvet alt så tænkte det kunne være du kunne bruge mig. Forresten fylder 18 i næste måned.

Svar:
Hej igen..
Tillykke med de 18 år næste måned.:) Omkring det med at være frivillig, så sidder der voksne i brevkasserne som alle har en del erfaring med at snakke med børn og unge om forskellige ting.
Du kan læse mere om at være frivillig i Cyberhus her. Og så kan du jo skrive til os derinde, hvis du synes det kunne være interessant.
En anden mulighed er at du kan få din egen blog og kan skrive om ting som du synes er interessant og så kan andre unge skrive i din blog. Du kan ikke være rådgiver her, men skrive om mange forskellige ting. Prøv at kigge på nogle af de andre ungeblogger her.
Hvis du har flere spørgsmål omkring Cyberhus og hvilke muligheder du har, kan du skrive til Anni i brevkassen "Spørg om Cyberhus".
Venlig hilsen
Erroll