Genert og forelsket.
brevkassespørgsmål af
Anonym
Jeg er rigtig forelsket i en dreng, der går i pararel (Staves?) klassen.
Jeg er rigtig genert og kan ikke tage mig sammen til at sige noget til ham.
Det er meget træls når man ikke kan tale med ham man godt kan li´.
Hvad skal jeg gøre??

Svar:
Hej
Kan godt forstå du synes det er træls ikke at turde snakke med ham, du godt kan lide. Det kan også være svært i starten og man er ofte lidt
nervøs.
Prøv at starte med at snakke om noget helt uskyldigt, som en god film du har set, eller du kan komplimenter ham, ex hans tøj eller frisure.
Du kan også prøve at finde ud af hvad han interesserer sig for og snakke med ham om det.
Hvis du først kommer i gang med at snakke med ham, kan du måske fornemme om han også er interesseret i dig.
Det bedste du kan gøre er at springe ud i det. Så snart du kommer i gang med at tale med ham, bliver det meget nemmere.
Held og lykke
Denise