Jeg er ked at det hele tiden og træk af det hele
brevkassespørgsmål af
Pige
21 år
Hejsa
jeg er en pige på 21 år
jeg har være ked at det sind år 2015 være skal jeg gøre og har være træk af det hele også i år 2015

Svar:
Kære du
Det er tydeligt at du har det rigtig svært, og har haft det i længere tid.
Du skriver ikke så meget om hvad der ligger til grund for at du har det sådan, og derfor er det selvfølgelig også svært at give dig nogle meget præcise råd. Træthed og at føle sig ked af det i så lang tid, kan være tegn på en depression. Derfor tænker jeg du skal få en tid hos din læge og fortælle om hvordan du har det. Lægen kan meget bedre vurdere om du eventuelt har brug for at snakke med en psykolog eller en anden form for hjælp, eller behandling.
De bedste tanker
Niels-Christian