jeg ved ikke hva jeg skal gøre:(

brevkassespørgsmål

jeg ved ikke hva jeg skal gøre:(

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej jeg skriver fordi jeg virkelig ha brug for hjælp :-s det handler om en fyre jeg er okay god venner med han hedder jonas. jeg er desværre blevet hen og blivet lidt forelsket i ham og kan godt lide ham. han sir at han synes at jeg er meget sød ,flink og rar mod ham og at han godt kan lide min personlighed . men problemet er bare at igår skrev jeg en sms til ham hvor der stå at jeg gerne vil vide om der bliver noget seriøst i mellem os 2 der skrev han at han kun kan lide mig som hans veninde gode veninde det gjorde lidt ondt . så snakkede jeg med ham i telefon idag hvor han sagede at han ikke gider at være uvenner med mig . også sagede han at han synes jeg virkede mærkeligt over telefonen , jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre for :( kan virkelig godt lide ham. men ved ikke om jeg bare skal vente til han ha lært mig lidt bedre at kende og måske at han finde ud af at jeg er en meget seriøst pige også falder for mig eller om jeg bare skal glemme ham :((( håber i kan hjælpe . knus fra mig af

Svar:

Hej med dig.

false

18 pkt

false

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Jeg kan godt forstå, hvis det kan være svært, hvad du skal gøre. Jeg vil gerne prøve om jeg kan hjælpe dig ud fra de ting du skriver i dit brev.

Når han skriver at han kun kan lide dig som hans gode veninde, kunne det godt tyde på at kantænker, at I ikke skal være kærester, men at i bare skal være venner. Jeg kan godt forstå, hvis det kan være hårdt at høre, hvis du havde håber på noget andet. Når han samtidig siger at  til dig, at han ikke vil have at i skal uvenner, så virker det som om han gerne vil have noget med dig at gøre stadig.

Jeg kan godt forstå, hvis det kan være lidt svært hvad du skal gøre. Det er ikke er altid så nemt det med drenge og forelskelse. Men hvis du har lyst til at være mere sammen med ham og I stadig vælger at bruge mere tid sammen, så kan det godt tænkes, at han med tiden kunne blive forelsket i dig. Men det er ikke sikkert.

Så jeg tænker at du bliver nød til at gøre op med dig selv om du har lyst til at bruge mere tid ham, i håbet om at han bliver forelsket i dig på et tidspunkt, eller du hellere vil lade være med at se ham mere.  Det er svært at sige,  hvad der vil ske og det er dig der kender ham bedst. Jeg synes du skal gøre det, som du synes føles mest rigtig at gøre.

De bedste hilsner Sine