mode
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
1) jeg har mange problemer med at finde tøj om morgen, hvordan kan jeg finde noget smart tøj hurtig.
2) jeg er altid bange for at jeg vil blive mobbet eller sådan noget i
den stil.
3) hvad er dine forslag?
hilsen m.m.

Svar:
Hejsa m.m.,
Det er altid svært at vælge "det rigtige" tøj. Det er ikke så vigtigt,
om tøjet er dyrt og nyeste mode - det er meget mere vigtigt, at det
klæder dig, og at du føler dig godt tilpas i tøjet. Hvis du har valgt det tøj,
vil du straks se smart og sød ud.
1) En god idé kunne være at finde tøjet frem aftenen før, så det
ligger klar om morgenen, når tiden er mere knap. På den måde kan du
bruge mere tid på at vælge dit tøj, uden at have travlt.
2) Du skal ikke være bange for at blive mobbet. Ofte er det små ting,
der gør, at der bliver sagt nogle ting, som kan såre. Men det er ikke
altid ment på den måde, og det kan hjælpe at tale med hinanden om det,
hvis man bliver ked af det. En tommelfinger-regel, som er god at huske
på, er: Behandl andre, som du gerne selv vil behandles!
Jeg håber, mine forslag kan bruges.
Hilsner fra Line