Tak Eroll
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hey cyberhus........ Hey Eroll du svarede på mit spørgsmål hvor titlen var STORRYGENE ALKOHOLIKER PÅ STOFFER PÅ 15 og jeg vil gerne sige tak du sagde det var vigtigt jeg fik hjælp og jeg valgte derfor at sige det til nogle voksne på skolen og mine forældre og nu bor jeg Er på Et afvendingscenter og jeg for pshykolog hjælp. Så tak inden du skrev digt svar var jeg helt rastløst hviste ikke hva jeg skulle gøre af mig selv og troede det var dømt tiL at være mit liv men nu er jeg klar til at kæmpe og nej jeg er ikke ude af det nu det kommer nok til at tage lidt tid men jeg er villig til at kæmpe og ja jeg er afhængig af det lort og falder stadig i og det styre stadig mit liv men jeg kæmper og har ikke tænkt mig at give op det skal ikke have lodertil at vinde dette liv er et helvede og jeg vil hurtigst mulig ud af det og det skal jeg nok komme med hjælp fra dig så tak

Svar:
Kære dig...
Jeg tog hatten af for dig, da du først skrev ind og nu må jeg gøre det igen.... hold k... hvor er det flot af dig. Alle mennesker kommer i problemer sommetider og livet kan være op ad bakke i perioder. Sådan er livet nemlig også. Nogle render ind i stoffer og lever et helvede, hvor de ikke selv styrer deres liv, men forskellen på mennesker er, hvem der tør tage det skridt du lige har gjort og dem der ikke tør det.
Jeg er så glad for at høre, at du nu får den hjælp der er nødvendig og at du tænker på den måde du gør. Du oser af kræfter og mod på livet, selvom det er svært og derfor vil det lykkes for dig. Og når du kommer ud på den anden side, så kan du være pavestolt af dig selv.
Tusind tak fordi du skrev igen, for det er rigtig dejligt at høre fra unge som dig, som tager fat i tingene og gør noget ved det. Så du får lige en masse god energi og gode tanker med her fra.
Venlig hilsen
Erroll