Jeg fucked

brevkassespørgsmål

Jeg fucked

brevkassespørgsmål af
🎚️
15 år
Oprettet 2 måneder 5 dage siden

Jeg er “tidligere” misbruger, afhængig af hash og tramadol, var for 5 måneder flyttet på afrusning, på det sidste har der været en masse misbrug på min afdeling og her den 6. Marts havde jeg et tilbagefald. Det var første gang jeg røg i næsten 4 måneder. Men de vil tag en pis test på mig i næste uge sikkert eller efter den her weekend. Hvor lang tid vil det være i mit urin?

Svar:

Hej 🎚️

Jeg hopper direkte ud i spørgsmålet omkring sporingstider, da det er det du søger svar på.

Hvis du har været hash fri i næsten fire måneder, vil jeg mene at man skal vurdere det som et enkeltstående tilfælde. Det er vigtigt fordi sporingstiden afhænger af om man skal spore en at man har røget en enkelt gang, eller om man har røget meget over længere tid.

Så en enkelt gang vil kunne spores i urinen i op til 4-5 dage. Havde det været i den periode hvor du røg dagligt, ville det kunnet spores i op til 60 dage, men det er jo heldigvis ikke det der er tilfældet.

Tilbagefald er virkelig frustrerende. Særligt når du nu har hold dig røgfri så lang tid. Men tilbagefald er også helt almindeligt og på ingen måder udtryk for at du ikke kan lykkes i sidste ende. Det er jeg sikker på at du kan.

Jeg ved ikke om der er behandlere eller personale, som du er tryg ved på din afdeling, eller en af de andre afdelinger, hvis der er flere. Hvis ikke er du velkommen til at skrive til vores SMS-chat. Jeg tænker det kunne være brugbart for dig at dele dine tanker om, hvor du står lige nu, så du kan få den bedste støtte til at komme tilbage på rygestop-sporet.

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål