Jeg onanere men der kommer ikke noget sæd.

brevkassespørgsmål

Jeg onanere men der kommer ikke noget sæd.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 3 år 8 måneder siden

Jeg er en dreng der er 13 år og jeg onanere en gang om dagen men der kommer ikke noget sæd. Er er noget i vejen med min krop? Eller er jeg ikke i alderen hvor jeg er begyndt at prudusere sæd?

Svar:

Hey Anonym

Ja, man kan nemt blive i tvivl og måske lidt bange for om alt er som det skal være. Jeg tænker godt du kan være helt rolig, for som du selv er inde på, så handler det med stor sandsynlighed bare om at din krop ikke helt er nået dertil endnu. Nogle kan producerer sæd, allerede som 12-13 årige og andre gør først senere.

Puberteten begynder på forskellige tidspunkter, og udvikler sig forskelligt fra person til person. Derfor er der overhovedet ikke noget mærkeligt ved at der ikke kommer noget ud endnu. Giv det tid, og fortsæt med at onanere, hvis du synes det er dejligt. Når din krop er er klar, skal der nok komme noget ud.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål