Jeg smager dårligt i min vagina
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej. Min kæreste har fortalt mig at han ikke vil give mig oralsex, da han synes jeg smager dårligt. Er der noget galt med mig? Kan jeg evt. gøre noget for ikke at være så klam. Jeg går altså ofte i bad, og barbere mig tit. Prøver at holde mig så atttraktiv som muligt, men nu er jeg bare rigtig ked af at jeg smager klamt. Håber i kan hjælpe. Tak på forhånd

Svar:
Kære dig,
Jeg er ked af at høre, at din kæreste har sagt sådan til dig. Det lyder som en ubehagelig oplevelse, og jeg kan godt forstå, at det har gjort dig meget usikker og ked af det. Først og fremmest vil jeg sige til dig, at du ikke er klam. Det håber jeg virkelig, at du forstår. Jeg er sikker på, at der ikke er noget galt med dig, og at du er helt som du skal være.
Det vigtigste for en god oplevelse med oralsex er hygienje, og jeg kan læse, at du allerede er meget opmærksom på det. Der findes et hav af gode forslag til, hvad man kan spise for at komme til at smage "bedre", men det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvordan man naturligt smager og lugter, og det kan ikke garanteres, at kosten har nogen indfyldelse. Man kan også købe glidecreme med smag, som måske kunne være en idé for jer at prøve, hvis det altså handler om smagen. Det kan også være, at din kæreste bare ikke kan lide at give oralsex. Nogle fyre elsker det og synes, at det er super frækt, og andre tænder slet ikke på det og kan ikke lide det. Det kan også være, at han lige skal vænne sig til smagen, hvis han ikke har så meget erfaring med oralsex. Derfor tænker jeg, at I kan prøve at snakke om det, selvom det kan være rigtig sårbart. Det lyder som om, at det kunne være godt for dig også at få ham til at sige lidt mere, end at du smager dårligt, og du kan også få fortalt, hvordan du har det med, at han har sagt sådan - at det gør dig ked af det og usikker på din krop.
Til sidst vil jeg anbefale dig, at du prøver at smage på dig selv, måske også mere end én gang. Ens smag ændrer sig i løbet cyklussen, så måske har I været uheldige med tidspunktet?
Jeg ønsker dig alt det bedste og håber, at I får en god snak om jeres oplevelse, og at du har mod på at prøve igen, for der er ikke noget i vejen med dig.
Venlige hilsner,
Jeanette