Jeg synes at min penis er lille
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Min penis er 14-14.5 cm hvis jeg ikke trykker ind mod knoglen og omkring 16 cm hvis jeg trykker ind mod knoglen. Er det gennemsnitteligt?
Omkredsen er ca 14-14.5 cm

Svar:
Hej Anonym
Den følelse ved jeg at rigtig mange drenge går rundt med, og for stort set alle er det helt uden grund. Sådan er det også for dig.
Din penis er fuldstændig normal, og helt og aldeles gennemsnitlig. Den er ikke lille. Den er ikke kæmpe. Den er præcis som den skal være, og helt perfekt.
Man kan sagtens blive i tvivl. Særligt hvis man se porno, kan man tro at en kæmpe penis er normal, men det er det altså ikke. Det er en penis som din der er flest af i verden, og den er som sagt lige som den skal være.
Mange hilsner Susan