Køsystem

brevkassespørgsmål

Køsystem

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Niels Christian. Jeg er jo sjovt anonym her på brevkassen, ellers ville du nok kunne kende mig, da vi har snakket sammen før i Hovedkvarteret :). Men nok om det. Den gule status ("Optaget"), er ikke veludviklet. Istedet skulle man udvikle et køsystem, der sikre dem der har ventet længst, en plads ved en rådgiver. Lige nu er resultatet, at man skal tjekke siden, hvert minut, hvilket kan gøre en provokeret, fordi man ikke ved om man kommer ind om nogle minutter eller om en time. En idé til dette ville være, at når man var nummer 1 i køsystemet, ville en lyd blive spillet eller noget, så brugeren ville være opmærksom på at det er ved at være hans tur. Derefter ville brugeren blive videresendt til en rådgiver på normalvis. :) Det overstående er den enkle version. Der vil være nogle mere advanceret versioner, som f.eks. at man kan have en applikation kørende på computeren, som åbner chatkonsollen, når det er ens tur. Men så forsvinder princippet med netrådgivning selvfølgelig. Jeg håber i tager det her op, for jeg synes det er en vigtig del af oplevelsen. - Niclas

Svar:

Hej Niclas

Det er super fedt at du har tænkt over hvordan vi kan forbedre den måde vi gør det på i chatten. Og jeg synes faktisk det er en rigtig god ide. Og specielt det der med en lyd når det er ved at være ens tur synes jeg er rigtig godt..

Det er også lidt pudsigt at du skriver lige nu, fordi vi går faktisk og tænker lidt over hvordan vi bedst kan hjælpe dem som venter på at komme igennem til chatten. Dit gode forslag ligger nu på vores bord og vi tager det med i vores overvejelser.

Tak for det og kan du have en dejlig weekend..

Debedstehilsner - Niels Christian