Kan godt lide en dildo i min røv
brevkassespørgsmål af
Kenneth
16 år
Hej, jeg er en dreng på 16, jeg tænder på piger. Men der er et eller andet over at få noget op i røven, det tænder jeg på. Og det føles dejligt, vil bare vide om det er normalt, selvom jeg er 100% heteroseksuel

Svar:
Hej Kenneth
Det er et rigtig godt spørgsmål, og noget som jeg ved, at mange fyre tænker over. Så lad mig hoppe direkte ud i det.
Jeg tænker at du er fuldstændig normal, Kenneth. Mange drenge, og mænd kan lide at blive stimuleret i røven. Både når de onanerer og når de har sex. Jeg har ikke nogle tal eller statistikker, men bare fra unge vi har svaret her i brevkassen og chattet med, kan jeg sige dig at der er mange heteroseksuelle fyre, der tænder på at få noget op i røven.
Så du er altså fuldstændig normal.
Mange hilsner
Lasse