Kan man blive k igen?
brevkassespørgsmål af
Naja
13 år
Kan man godt blive kærester med en man selv har slået op med, hvis grunden til at man slog op var afstanden. Og han elsker mig stadig og jeg elsker stadig ham...?

Svar:
Hej Naja
Jeg tænker ikke der er nogen bestemte regler, men til gengæld er der masser af muligheder. Så ja...man kan sagtens blive kærester med en man selv har slået op med. Det afgørende er jo hvad du og din e føler for hinanden nu. Det lyder som om I slog op af praktiske årsager, fordi I bor langt fra hinanden? Hvis I nu har fundet ud af at I ikke kan undvære hinanden, er der slet ikke noget i vejen for at blive kærester igen.
Du ved at du elsker ham, og at han stadig elsker dig. Nu, hvor det var dig der slog op, vil det nok være mest naturligt at du forklarer ham, hvorfor du slog op, og gør dine følelser for ham tydelige. Hvis du siger hvad du føler, og hvad du ønsker, kan din ex jo afgøre hvad han vil. Om han også vil være kærester igen. Mon ikke der er en rret god chance, når I begge to elsker hinanden stadigvæk.
Held og lykke med det - Maya