Kneppede eller ej

brevkassespørgsmål

Kneppede eller ej

brevkassespørgsmål af
Christian
13 år
Oprettet 4 år 1 måned siden

Hej

min me og far er skilt da de blev skilt fandt min mor en anden mand som er fint nok sød men ham har en datter der hele tiden er hos os hun er mgea lækker og har gode former når så en dag hvor jeg kommer hjem fra skole snakker jeg med hende i vores stue vi hygge snakker og hun rygger tætter pg tætter på mig hvor efter hun holder mig i hånden jeg spørg hvad laver du og hun siger skal vi ikke hygge lidt jeg siger sødt nej men det accepteder hun ikke og så løber hun ind på hendes værelse og henter noget reb og binder mig fast og begynder og kneppe mig jeg nyder det men jeg havde ikke lyst og så band hun mig op og gik ind på sit værelse senere om aftenen ca kl 23 kommer hun ind igen og tager mig op på hendes værelse og binder mig igen til hendes seng og knepper mig jeg nød det og nu er vi kærester uden nogen ved det vi boller sammen hvor vi binder hinanden og vi nyder det men nu er hun gravid hvad gør vi?

Svar:

Kære dig

Det lyder til at du har oplevet en hel del ting i den seneste tid, og hvor er det godt at du vælger at dele det med os. Jeg kan nemlig forestille mig at det hele virker ret overvældende, og måske endda også skræmmende. Det lyder til at din stedsøster lavede et overgreb mod dig i første omgang, og selvom du nød det seksuelle, så var det stadig at overskride dine grænser. Du skriver selv at du nyder det, men ikke har lyst, hvilket får mig til at tænke at du måske ikke rigtig har været helt med i alt det der er sket, og at du nu står i en svær situation som du egentlig ikke har sagt ja til.

Det er også derfor at mit største råd til dig, må være at du fortæller dine forældre om hvad der sker, og at din stedsøster nu er gravid. Du skriver ikke hvor gammel hun er, men du er kun 13 år, og så er man ikke klar til at blive far. Du er stadig selv et barn, og du har brug for at der er en voksen som træder til og tager ansvar her. Hvis du ikke kan tale med din mor og stedfar, så tal med din far. Du kan også fortælle det til en anden voksen som du er tryg ved, og så kan de støtte dig når du skal tale med dine forældre. For du kommer desværre ikke udenom at du skal tale med dine forældre. Vær ærlig og fortæl dem det som du har fortalt mig her - også selvom det er skræmmende, og selvom de måske vil blive sure eller skuffede. I sidste ende er det de eneste som kan hjælpe dig nu, fordi du stadig er så ung.

Som 13 årig begynder man, som dreng, at blive fyldt med hormoner og nye lyster, og man får svært ved at styre sine følelser og endda sine handlinger - særligt når det drejer sig om en smuk pige, så det er helt naturligt at du er splittet mellem at nyde og ikke have lyst. Når det så er sagt, så lyder det til at din stedsøster var meget insisterende, og at hun tvang dig til sex ved at binde dig. Selvom I er hemmelige kærester nu, så var det, som du beskriver, et overgreb den første gang, og man kan endda kalde det voldtægt. Her vil jeg lige være helt tydelige og sige at det ikke er okay at tvinge nogen til sex! Heller ikke hvis man er pige og har gode former. Det er aldrig okay at tvinge nogen til sex.

Jeg håber du kan bruge mit svar, og at du vil tale med dine forældre om det der er sket. Jeg håber også at du vil besøge vores chat, hvis du har brug for at tale mere om at dine grænser blev overskredet - også selvom at du også nød det.

Kærlig hilsen

Signe