Kunne der blive noget?
brevkassespørgsmål af
arla
15 år
Hej
jeg er en pige på 15 år, og går i 8.
Jeg har i et lille års tid, synes at en fra 9 klasse, var ret pæn. Problemet er bare at han har en kæreste!! Jeg tilføjede ham på snap, og vi snappede frem og tilbage, det udviklede sif ret hurtigt med, at han begyndte at sende hjerter, og spørger meget ind til mit privatliv, hvilket jeg ikke havde nget problem med. Vi snappede sammen og han spurgte indtil om der var nogen fra han årgang, jeg synes var pæne. Jeg svarede at jeg synes at han var pæn, og et par andre, ligeså spurgte jeg ham om der var nogle fra min årgang, han synes var pæne. Han svarede at han synes at jeg var ret pæn. efter lidt til så jeg at han havde blokeret mig. Han skrev en lang besked til mig over messenger, hvor i han skrev at det var hans kæreste som havde blokeret mig. Han gav udrtyk for at jeg skulle tilføje ham tilbage, så det gjorde jeg. Vi snappede sammen igen. På et tildspunkt, spurgte han mig om vi skulle snakke sammen over messeger. Jeg gik i panik, og ringede til nogen af mine tætteste veninder, som godt ved at jeg synes at han er pæn. Jeg havde virkelig meget lyst til at snakke med ham, men v har ALDRIG snakket sammen i skolen, så jeg skrev at det nok ikke var en god ide. ca. 4 dage efter stod der at vi ikke var venner længere, men han havde hverken blokeret mig eller fjernet mig som ven. Jeg skrev til ham over messeger og han viste heller ikke hvad der skete. Han skrev at andre af hans venner også havde haft samme proble, og at de ikke var venner mere på snap, fordi at de ikke kunne...Og lige siden har jeg ikke snappet, skrevet eller snakket med ham.
Jeg tænker onstant på ham, og når han poster billeder af hans kæreste på insta, bliver jeg lidt trist...
Hvad skal jeg gøre? håber at i kan hjælpe!!

Svar:
Hej med dig :-)
Det lyder som nogle hyggelige samtaler du har haft med den her pæne fyr over snappen, og jeg kan godt forstå, at du er lidt nysgerrig efter ham og tænker meget på ham. Det kan være rigtig dejligt at få opmærksomhed fra en fyr - især hvis man synes han er sød og flot.
Du skriver, at dig og den her fyr fra 9. klasse har snappet sammen på et tidspunkt, men at I nu er stoppet. Han har en kæreste, men har givet udtryk for at han synes du er flot, og han har selv opsøgt kontakt med dig. Nu har I ikke kontakt længere, men du tænker rigtig meget på ham.
Formegentlig har han lagt lidt an på dig, da han skrev, at han synes du er flot, og også nu han selv har taget kontakt til dig på Messenger. Men jeg synes dog du skal huske på, at han har en kæreste og dermed er optaget, og at det ikke vil være pænt af dig, at forsøge at komme "imellem" dem og deres forhold. Eftersom han ikke længere skriver til dig, lyder det også som om han selv har lukket lidt ned for det, og selvom det er ærgerligt, fordi du synes han er spændende, så tænker jeg alligevel, at det er bedst at lade ham være, netop fordi han har en kæreste. Det er ikke altid helt nemt at glemme én, som man er lidt lun på, men så længe han har en kæreste, synes jeg du skal forsøge, og så kommer der forhåbentlig snart en sød og pæn fyr uden kæreste til dig...
Hvis du nu blev kærester med denne her fyr fra 9. klasse, ville det måske heller ikke være så fedt at vide, at han kan finde på at snappe med andre piger, og skrive at de er flotte :-)
Mange hilsner
Christina.