Min TikTok profil er blevet banned
brevkassespørgsmål af
Anna
13 år
Hej. Jeg er blevet banned på TikTok med næsten 700 følger jeg var sygt glad får min profil og har brugt lang tid på den der stød jeg var blevet banned pga jeg var under 13 Jeg kan ikke finde der hvor jeg kan sende en besked ind til TikTok om at min profil er blevet banned ved en fejl. Er der andet man kan gøre ind at sende en besked ind til TikTok for at få sin profil tilbage? Vh Anna

Svar:
Hej Anna.
Øv det kan jeg godt forstå er træls, og det lyder til, at du er blevet banned ved en fejl, hvis du er fyldt 13 år. Det eneste som TikTok tilbyder at gøre i den situation er at indsende en appel. Det gør man ved at trykke på den notifikation, du burde have fået på din profil om, at den er blevet banned, og derfra følge trinene for, hvordan du laver en appel. Den information, TikTok selv skriver om det, kan du læse i artiklen fra dem her.
Jeg håber, at det lykkes dig at få din profil tilbage.
Mange hilsner
Pernille