Mistet min kæreste

brevkassespørgsmål

Mistet min kæreste

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 16 år 5 dage siden

Hej

jeg har lige mistet min kæreste.

vi har kun været sammen i snart en måned men han slog op fordi han begyndte at elske sin x

jeg kan ikke glemme ham og er ved flere gange at begå selvmord!

jeg kan ikke leve uden ham ! hvad skal jeg gøre ? har prøvet alt og hvis jeg ikke snart finder på noget begår jeg selvmord

Svar:

Kære pige

Jeg kan godt forstå at du er trist over at du og din kæreste er gået fra hinanden.

Men det er vigtigt at fastholde troen og håbet på at livet har mange andre gode oplevelser til dig, okay?

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til Denise og Anita som svarer på spørgsmål i brevkassen ''ungdomsliv''. De vil svare på dit spørgsmål her i løbet af en uges tid.

De bedste hilsener
Charlotte