Onanere
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Jeg har længe tænkt over (ved ikke hvorfor) om man godt må onanere når man aldrig har fået mens? Jeg gør det kun ved at røre klitoris eller hvad det hedder. Er ret overbeskyttende, så ville bare lige vide.

Svar:
Kære dig!
Det kan du tro, at man godt må! Der er intet farligt ved onani, og det er en super god måde at lære sin krop at kende på, så du behøver slet ikke bekymre dig. Derudover er det også helt normalt at onanere, også fra man er ret ung. De fleste mennesker onanerer, og nogle starter allerede omkring 6-årsalderen, og dermed også inden menstruation for de fleste piger, og bliver ved til de bliver helt gamle. Så tænk du ikke mere på det, og udforsk du bare dig selv! :)
Jeg håber, du kan bruge mit svar!
Sophie