Ups

brevkassespørgsmål

Ups

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Oprettet 9 år 2 måneder siden

jeg får en erektion når jeg kigger på små piger

Svar:

Hej Anonym

Når jeg læser din titel "Ups", tænker jeg at du nok har skrevet herind fordi du egentlig gerne vil have noget hjælp i forhold til de her seksuelle tanker du har om børn.

Det må være rigtig svært at fornemme de her lyster og vide at du tænder på noget som faktisk er ulovligt. Tankerne i sig selv er selvfølgelig ikke ulovlige, men hvis du handler på tankerne og lysterne er det straks langt mere problematisk.

Men jeg synes du gør det helt rigtige ved at række ud og søge noget hjælp. For der er andre der går med tanker og lyster som dine og der findes faktisk hjælp. Læs mere om hjælp til at kontrollere seksuelle tanker om børn her

Hvis du er mere til chat kan du prøve her i stedet. Linket er til Center for Seksuelt misbrugte, der tilbyder chat til mennesker der tidligere har været udsat for seksuelle overgreb. Men de vil også vide hvor og hvordan du kan få hjælp i forhold til dine tanker.

Jeg håber du vil fortsætte din vej mod hjælpen.

Gode hilsner
Niels-Christian