Playstation
brevkassespørgsmål af
FaKe_Apex
12 år
jeg har en playstation som jeg rigtig gerne vil have jailbreaket men ved bare ikke hvordan man gør har altid været glad for mods i både gta og cod bo2 men jeg vil gerne bare have mods selv men ved ikke rigtig hvordan man gør håber nogle kan hjælpe mig!

Svar:
Hejsa Apex,
Overordnet set, så er en Playstation svær at jailbreake - der findes forretninger og hjemmesider som gør det mod betaling, men det er altid på dit ansvar. Nogle Playstations bliver "bricket" efter operationen og kan efterfølgende ikke bruges. Playstation går selv ind og sortlister de konsoller  de kan se kører udenom deres systemer. Det kan lade sig gøre, men det er altid på eget ansvar og man melder sig ud af Playstation-netværket.
Jeg ville holde mine mods på PC, hvor der er mindre risiko, større tilgængelighed og meget bedre support.
Jeg håber det var svar nok.
//Christian