Sår?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Okay, så her for nyeligt opdagede jeg sådan nogle knopper på mine baller. De er røde, og nogle lidt hvide. Jeg er i forvejen helt rød, imellem. knopperne synes jeg selv godt kunne ligne myggestik, men jeg tænker ikke der allerede er myg?
Jeg tør ikke rigtig fortælle noget om det til min mor, da jeg synes det er vildt flovt.. Jeg er bare bange for hvad det kan være? Kan det være noget farligt?
Knopperne klør forresten.. Hvad kan det være? Det går mig meget på, da jeg synes det er ret “klamt” hvis man kan sige det..?

Svar:
Hej
Jeg synes ikke det lyder som noget farligt, men kan godt forstå at det er generende. Hvis det ikke hjælper med at smøre med en fedtcreme daglig i nogle dage så er det en god idé at tale med din forældre eller en anden voksen og få en læge til at kigge på det.
Det er den eneste måde hvorpå man kan finde ud af hvad det er for er slags udslet og hvis der skal behandles og med hvad.
Mvh
Rebecka