Barber sig

brevkassespørgsmål

Barber sig

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej, vil hører om i kan hjælpe mig, jeg kunne godt tænke mig bare at fjerne hårerne ved pikken, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre eller hvad jeg skal bruge pls hjælp!! Og tak:-)

Svar:

Hej med dig

Jeg vil prøve at forklare om lidt forskellige metoder, som du kan bruge. Alt efter hvor meget hår, du gerne vil have barberet af.

Nogle kan nemlig godt lide at være glat barberet, mens andre vælger at have det trimmet. Og hvis du trimmer det, skal du vælge en barbermaskine, som f.eks. har indstilling til længde af hår.

men hvis du gerne vil have det helt fjernet, er der forskellige ting der skal gøres for, at du ikke får masser af røde knopper. Røde knopper vil du dog nok stadig få, fordi håret er der for at beskytte huden og når man fjerner det, bliver huden irriteret.

Men det du skal gøre for at få det helt fjernet er, at du skaffer en skraber som du kun bruger til, at barbere dig ved skridtet og ingen andre stedder. For hvis du bruger den til andet, kan du risikere, at få skægpest. skraberen ligger du så først ned i noget varmt vand og vasker dig med varm vand, der du skal barberes. Det varme vand udvider jernet på skraberen, så den barbere bedre og vandet åbner porrerne i din hud, så barberingen også bliver bedre.

Så skal du også sørge for, at smørrer dig med barberskum eller barbergelé, de steder du skal barberes og så kan du ellers bare gå igang med arbejdet. Når du er færdig, vasker du dig bare og så skulle det være klaret.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw