bekymring om onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej. Jeg har skrevet om onani før, men tror i har misforstået. Jeg skrev jeg var nærmest bange og med det mener jeg at jeg ikke at trakke det over PENISHOVEDET. er det normalt?

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.
Der er nogle drenge som har forhudsforsnævring - det hedder det hvis man ikke kan trække penishuden tilbage. Du kan forsigtigt prøve at trække din forhud tilbage over penishovedet, prøve hvor langt den kan trækkes tilbage. Hvis det efter nogle forsøg ikke lykkes, er du nok nødt til at tage til lægen, som kan kigge på det. Han er vant til at tage sig af den slags problemer, du er helt sikker ikke den eneste. Lægen finder ud af hvad du kan gøre eller om der skal et lille indgreb til. Det kan være en god ide´at tage din far eller mor med, så de kan støtte dig.
Mange hilsner Mette