Dårligt

brevkassespørgsmål

Dårligt

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej. Jeg har en kæreste, som er meget genet, jeg er lidt ligeglad med det, men jeg føler han godt vil røre ved mig, men at han ikke tør.. altså jeg er lidt ligeglad når det er ham, men hvordan skal jeg fortælle at det er okay? :D MHV wini! :D

Svar:

Hej Wini :D

Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.

Lad mig lige forstå det du skriver rigtigt!! Du skriver, at du har en genert kæreste som gerne vil røre ved dig og det vil du gerne have at han gør (betyder det at du er lige glad, at du ikke er genert og gerne vil have han rører ved dig ?), men du ved ikke helt hvordan du skal fortælle ham, at det er okay og at du gerne vil have at han rører ved dig? Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, så vil jeg råde dig til at kigge din kæreste ind i hans øjne. Prøv at tage hans hånd og læg den på din mave, lad hans hånd, med din ovenpå røre ved maveskindet. Hvis det er dejligt og han også synes det er rart kan du føre jeres hænder op under blusen til brystet. Det viser ham at du er okay med at han rører ved dig. Måske vil det bryde hans generthed. Hvis han er for genert må du vente til han er klar til at røre ved dig! Det er respekt for hans grænser og generthed.

Jeg håber det er svar på det du spurgte om, ellers må du skrive igen;-)

Bedse hilsner Mette