Er det her okey??
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej, jeg er en dreng på 14 år, og jeg har fået den idé at skrive en sexnovelle, fordi jeg aldrig har prøvet det før. jeg skriver noveller selv, og mange syntes jeg er rigtig god til det, men vil gerne prøve et nyt emne. men jeg ved ikke om det er iorden at ligge en sexnovelle ud på nettet så andre kan bedømme?

Svar:
Hej dreng 14 år.
Tak for dit spørgsmål til Cyberhus Lystværelset.
Jeg synes det er rigtigt spændende at høre, at du skriver noveller. Når du er begyndt at tænke på, at du gerne vil skrive sexnoveller og lægge dem ud på nettet, så synes jeg umiddelbart at det er helt okay.
Før du lægger noget ud på nettet vil jeg anbefale dig, at du måske kunne lade en håndfuld af dine rigtigt gode venner læse dine sexnoveller inden du lægger dem ud på nettet. Måske kan de give dig feedback på dem, så du er sikker på at novellerne bliver nøjagtigt som du gerne vil have dem.
Bedste hilsner Mette.