Første gang. Dreng 15 år.
brevkassespørgsmål af
Dreng 15 FG
15 år
Jeg har onaneret for første gang er lidt øm det nede PLS svar og jeg har det mærkeligt i kroppen og min maven følges ikke godt hjælp.

Svar:
Hej med dig!
Det er altsammen helt normalt at blive lidt øm, når man har onaneret, især hvis man ikke har prøvet det før, eller hvis det er længe siden sidst. Da dette er første gang for dig, så skal du først nu til at finde ud af, hvordan du skal gøre, så det føles rart og behageligt for dig. Det kræver, at man øver sig mange gange for at finde ud af, hvad der er bedst for en selv. Når man onanerer, trækker musklerne sig sammen, og det kan godt give ømhed i hele kroppen bl.a. maven. Du kan derfor slappe helt af og fortsætte med nyde at øve dig i at lære din krop at kende.
Bedste hilsner
Isabella.