genboens køer
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Her på det sidste har jeg virkelig haft en stor træng til at bolle med køer.
Det skete i sidste uge, vi har en genbo som har en mark med massere af køer, men spicial en har jeg kigget på.
jeg blev virkelig liderlig da jeg så den. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. jeg kan ikke snakke med mine venner om det. vil du ikke være søde at give
et råd?

Svar:
Hej Anonym
Det er lidt en speciel situation du står i og derfor kan jeg også godt forstå at du har brug for et råd.
Men i bund og grund er mit svar faktisk ret enkelt. For hvor det tidligere har været sådan at det var lovligt at have sex med dyr i Danmark, så længe man sikrede sig at dyret ikke tog skade, og at man havde sex med et dyr man enten selv ejede eller havde fået tilladelse af ejeren til at have sex med, så er det nu helt anderledes.
I foråret blev der nemlig vedtaget en ny lov der forbyder alle former for sex med dyr. Derfor er mit råd til dig også at den fantasi du har om at være sammen med den her ko, bliver nødt til at blive ved med at være en fantasi.
Mange mennesker har seksuelle fantasier som aldrig bliver ført ud i livet, og særligt i din alder hvor kroppen og hjernen udvikler sig helt vildt er det meget naturligt at du har de her fantasier og at det fylder helt vildt meget.
Men mit råd til dig er altså at du bliver nødt til at lade det være en fantasi, og ikke gøre mere ved det.
Mange hilsner
Niels-Christian