Gravid?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Heys allesammen.. Jeg har den her veninde som jeg virkelig bare elsker.. Mere end hun er klar over. Hun ved selfølgelig godt jeg har et crush på hende men hvad skal hun også kunne gøre ved det? Sagen er at på det seneste er hun begyndt at virke anderledes. Sover næsten hele dagen væk når hun kommer hjem fra skole, vrisser ad mig og har det bare tit med at blive sur på mig.. Altså jeg ved tilfældeligvis at hun var sammen med den her fyr her for noget tid siden, og det var uden beskyttelse.. Kunne hun være gravid eller har hun bare mens og alt skal gå ud over mig -.-'? Tak for svaret. Undskyld hvis det er dårlig formuleret ;-) Skrev det bare lige hurtigt..

Svar:
Hej med dig.
Dit spørgsmål er fint formuleret og jeg vil gerne prøve at svare på det.
Jeg kan godt forstå hvis du er bekymret over din veninde, når du kan mærke at hun er begyndt at opfører sig anderledes end hun plejer.
Jeg kan desværre ikke sige den præcise grund til, at hun nu begynder at opfører sig anderledes, men jeg tænker at det måske kan skyldes flere ting. Det kan måske skyldes at hun ikke har det så godt for tiden?, måske er hun træt af at hun var sammen med ham den anden fyr?, måske kan hun mærke at du kan lide hende og det bryder hun sig måske ikke om? Eller det kan være noget helt andet? Som du kan se, kan der var mange grunde til, at hun ikke opfører sig som hun plejer.
Jeg kan ikke sige om hun er gravid. Når hun opfører sig sådan, kan det også skyldes mange andre ting end graviditet. Så jeg synes du skal prøve at snakke med hende om, hvorfor hun opfører dig som hun gør. Du kan prøve at sige, at du faktisk er ked af, at hun vrisser af dig osv. Jeg tænker at der må være en grund til, at hun opfører sig som hun gør og du kan kun finde ud af, hvad det er, ved at du prøver at snakke med hende om det.
Jeg håber du har mod på at tage en snak hende om det, så I fårhåbentlig kan få et bedre forhold til hinanden igen.
De bedste hilsner Sine