Han kan ikke komme?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Kære cyberhus, mig og min kæreste har haft sex mange gange, men vi har et stort problem. Han kan ikke komme og derfor holder han længe så jeg bliver godt øm til sidst :( Når han selv onanere går det fint med at komme, men oppe i mig og når jeg giver ham et handjob kan han ikke. Jeg gør ikke noget galt siger han, men det føles som om der går et sus gennem ham og det trækker sig tilbage når det er meget tæt på siger han. Det irritere både ham og mig, hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham? Han siger jo det er en form for generthed.. Kh. Anne

Svar:
Kære Anne. (også din kæreste)
Jeg kan godt forstå du synes I har et problem. Imellem linjerne læser jeg at I begge er undrende over at I oplever dette problem.
Jeg kan berolige dig med, at det er ret naturligt, at det kan være svært for drengen at komme oppe i pigen, samt når hun giver ham et handjob. Samtidig kan godt forstå du synes det er underligt at han kan komme når han selv onanerer. Jeg vil prøve at forklare det og håber det giver mening.
Mange drenge ved lige nøjagtigt hvad der skal til for at han får sin udløsning, når han selv gør jobbet. Langsomt, hårdt, blødt, hurtigt i det rette tempo, en fræk fantasi mm. Hvis han så skal til at forholde sig til en dejlig pige (du skriver at din kæreste siger han er genert (han vil gerne præstere og være god, han ved måske ikke helt hvad han skal?)), kan det være svært for ham at slappe af og lade udløsningen komme. Når han er i hovedet og anstrenger sig for at være god, gøre det rigtige, præstere og det ikke helt lykkes, så kan det ende med, som du fortæller det gør for jer, at din kæreste fornemmer det giver et sus og føles som om udløsningen trækker sig tilbage. Dette kan ske hvis I begge er for meget i jeres hoveder og tænker på at det ikke vil lykkes.
Beslut jer for at det nok skal lykkes! Jeg tror jeres problem løser sig hvis i øver jer i at slappe af og begge ikke jage udløsningen. Med det mener jeg at det er en ide´ hvis jeres fokus ligger i, at I nyder hinandens kroppe, nusser, kæler for og masserer hinanden, så I har en fornemmelse af jeres kroppe - at I er nede i kroppen istedet for i jeres tanker. Kig hinanden ind i øjnene, smil, hold pauser, leg og le. Lær hinanden hvad I godt kan lide. I skal nok nå at han får udløsning både i dig og når du giver ham handjob.
Jeg håber I kan bruge mit svar og du er altid velkommen til at skrive ind igen.
Bedste hilsner Mette.